Priebeh liečby2019-05-02T13:53:48+00:00

PRIEBEH LIEČBY

1

KONZULTÁCIA

Vyšetrenie ústnej dutiny, poskytnutie informácii o možnostiach a trvaní liečby.

2

VSTUPNÉ VYŠETRENIE

Na základe fotodokumentácie, zhotovenia RTG, odtlačkov, alebo 3D scan-u zubov, spolu zhotovíme liečebný plán vyhovujúci Vašim požiadavkám, zvyklostiam, Vášmu veku a finančným možnostiam. Na základe získaných informácií nájdeme to najlepšie a najrýchlejšie riešenie.

3

LIEČEBNÝ PLÁN

Dozviete sa o všetkých možnostiach riešenia stavu a spolu vyberieme najvhodnejšiu variantu strojčeka. Na základe dôkladného plánu budete vopred informovaný o výdavkoch a o frekvencii návštev.

4

NASADENIE APARÁTU

Aparát, pre ktorý sa spoločne rozhodneme na základe konzultácie a predchádzajúcich vyšetrení, Vám bezbolestne nasadíme. Vďaka dôkladnému plánovaniu bude nosenie strojčeka pohodlné, poskytne vynikajúci a dlhodobý výsledok z estetického, anatomického a medicínskeho hľadiska.

5

KONTROLY

V určitých časových intervaloch je potrebné aparát aktivovať, aby sme docielili správne pôsobenie síl, ktoré chceme na zuby vyvinúť.

6

SŇATIE APARÁTU

Po dosiahnutí konečného výsledku, na konci liečby aparát bezbolestne a šetrne odstránime.

7

RETENCIA
(udržanie výsledku)

Pre zabezpečenie dlhodobého výsledku je nevyhnutné vyrovnané zuby fixovať v dosiahnutej pozícii. Fixáciu zabezpečujú vnútorné fixné retainery a vyberateľné retainery na noc.

Z dôvodi skvalitnenia našich sližieb táto stránka používa cookies. Používaním stránky súhlasíte s využívaním cookies, zhodne s aktuálnymi nastaveniami vyhľadávača. Nastavenia cookies Ok

Povinné

Tieto súbory cookie sa vyžadujú pre správnu funkciu webových stránok a nie je možné ich vypnúť. Takéto súbory cookie sa nastavujú iba ako reakcia na akcie, ktoré ste vykonali, napríklad nastavenie jazyka a meny, relácia prihlásenia a predvoľby ochrany osobných údajov. Môžete nastaviť prehliadač, aby zablokoval tieto súbory cookie, ale naša stránka nemusí správne fungovať.

Analýzy a štatistiky

Štatistické súbory cookie pomáhajú majiteľom webových stránok pochopiť ako návštevníci interaktujú s webovými stránkami a to zhromažďovaním a oznamovaním informácií anonymne.

Marketing a retargeting

Marketingové súbory cookie sa používajú na sledovanie návštevníkov na rôznych webových stránkach. Cieľom je zobrazovať reklamy, ktoré sú pre daného užívateľa relevantné a predávané, a tým sú cennejšie pre inzerentov vydavateľov a tretích strán.